Lezing Dutchseakayakkers
Woensdag, 28. November 2018, 20:00 - 22:00

Op deze avond nemen Paul & Marian ons mee op hun avontuurlijke tochten. De lezing wordt ondersteund beeld materiaal. De lezing gaat over hun expeditie rond Vancouver Island Canada, eventueel aangevuld met materiaal van hun trektocht rond Tasmanië eerder dit jaar.

Zeekajaktocht rond Vancouver Island Canada.

” the graveyard Pacific West Coast” .

Vancouver Island; eiland van Indianen, beren, wolven, poema’s en veel bossen. Orca’s, walvissen, otters en walrussen. Stroomversnellingen en de Pacific Ocean met zijn enorme deining.

Elke expeditie is zo anders. Deze had alles te maken met mentaal weerbaar zijn. Gevaar op zee en land. Honger en eenzaamheid. Niet wetend wanneer en hoe je verder kan.

Het verhaal over Vancouver Island. Ons verhaal is uniek en neemt je mee naar de andere kant van de wereld waar de natuur de baas is. Waar verkeerde beslissingen onherroepelijk worden afgestraft. We leerden daar veel en kwamen op de mooiste plekken. Warme ontmoetingen met mensen, angstige momenten met wolven en beren. Het was meer dan de moeite waard. Een tocht om nooit te vergeten.

Voor het bijwonen van deze lezing vragen wij een kleine bijdrage van € 2,50 per persoon.

Lokatie: kantine KV Jason

adres: Busch 3, 1562 HH Krommenie